Reklamaatiomenettely

Huoleton lukukokemus


Lupauksemme Sinulle

Maja Magazinesilla pyrimme virheettömään palveluun tilauksesta siihen hetkeen, kun lempilehtesi saapuu postilaatikkoosi. Joskus voi kuitenkin sattua, ettei kaikki mene aivan suunnitelmien mukaan. Koska tyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää, meillä on selkeä menettely mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi nopeasti ja reilusti.


Miten teet reklamaation

  1. Jos lehti on vaurioitunut, ei ole saapunut perille, tai sinulla on muuta huomautettavaa palvelustamme, ilmoitathan siitä meille välittömästi. Mitä tarkemmat tiedot voit antaa (kuten tilausnumerosi), sitä nopeammin voimme auttaa sinua.
  2. Helpoin tapa tehdä reklamaatio on lähettää sähköpostia osoitteeseen majamags@englanninkielisetlehdet.fi.
  3. Vahvistamme sähköpostisi vastaanoton ja pyrimme antamaan sinulle sisällöllisen vastauksen ja sopivan ratkaisun 14 päivän kuluessa. Tavoitteenamme on aina löytää ratkaisu yhdessä kanssasi.

Luotamme siihen, että tämä menettely tarjoaa sinulle selkeyttä, ja toivomme miellyttävää ja pitkäaikaista suhdetta kanssasi lehtien ystävänä.